Veldrijden 08-09

Gestart door Pumpking, 17 oktober 2008 - 20:13:04

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Nys gaat het pakken lijkt me. Het is duidelijk dat hij weer in absolute topvorm verkeerd. En inderdaad, ook voor mij geen Vervecken of Wellens aub, het zou zijn als dat Piquet WK F1 werd, dat klopt gewoonweg niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Nys is al dikwijls in topvorm geweest maar heeft nog niet zo dikwijls het WK gewonnen. Dus zijn topvorm is nooit een garantie. :)

Supermariobros

Niels Albert of Lars Boom

meatball

Citaat van: Ferrari 2009 op 25 januari 2009 - 18:53:08
Nys gaat het pakken lijkt me. Het is duidelijk dat hij weer in absolute topvorm verkeerd. En inderdaad, ook voor mij geen Vervecken of Wellens aub, het zou zijn als dat Piquet WK F1 werd, dat klopt gewoonweg niet.
Ik zou Wellens of Vervecken nu toch echt geen Piquet's van het veldrijden durven noemen,tenzij je Nelson senior bedoelt die was zeker terecht wk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 25 januari 2009 - 18:55:31
Nys is al dikwijls in topvorm geweest maar heeft nog niet zo dikwijls het WK gewonnen. Dus zijn topvorm is nooit een garantie. :)
In een kampioenschap die in 1 wedstrijd beslist wordt, speelt er steeds ook een portie geluk mee, als hij al zen krachten tijdens de koers moet opdoen door bijvoorbeeld een lekke band, dan heeft hij weinig aan die topvorm. Maar als alles goed verloopt, moet hij zeker mee kunnen sprinten, eventueel zelfs ontsnappen in de laatste ronde. Maar uiteraard, de concurrentie zal zeker en vast ook goed voorbereid zijn.

Citaat van: meatball op 25 januari 2009 - 19:10:39
Citaat van: Ferrari 2009 op 25 januari 2009 - 18:53:08
Nys gaat het pakken lijkt me. Het is duidelijk dat hij weer in absolute topvorm verkeerd. En inderdaad, ook voor mij geen Vervecken of Wellens aub, het zou zijn als dat Piquet WK F1 werd, dat klopt gewoonweg niet.
Ik zou Wellens of Vervecken nu toch echt geen Piquet's van het veldrijden durven noemen,tenzij je Nelson senior bedoelt die was zeker terecht wk.
Piquet Junior wel te verstaan hé ;) En dan doel ik niet op carriereverloop, Piquet Junior komt net piepen terwijl Wellens en Vervecken al lang meegaan uiteraard. Maar bijvoorbeeld Vervecken, 3 jaar terug WK geworden, een seizoen lang eigenlijk niets van gehoord, het was altijd Wellens en Nys, en wie werd het jaar erop WK? Vervecken... Dat is gewoon tegen alle logica in. Ik acht de wereldbeker veldrijden dan ook véél belangrijker dan het wereldkampioenschap.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Supermariobros op 25 januari 2009 - 18:56:42
Niels Albert of Lars Boom

En het is Niels Albert geworden, een super wedstrijd van hem en een meer dan oververdiende zege.

meatball

Citaat van: Supermariobros op 01 februari 2009 - 17:47:42
Citaat van: Supermariobros op 25 januari 2009 - 18:56:42
Niels Albert of Lars Boom

En het is Niels Albert geworden, een super wedstrijd van hem en een meer dan oververdiende zege.
Ik kom er net vandaan,wat een volk zeg bijna f1.Mooi gedaan van onze belgen,zelden gezien, al was het achteraf gezien zelfs niet nodig Boom was gewoon slecht.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Ik vertrek nu naar Hoogstraten hopenlijk is er wat modder,kan Wellens mischien nog eens winnen :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

superman13

Een scheur van de milt lijkt mij trouwens
ishiner discount golf