Veldrijden 08-09

Gestart door Pumpking, 17 oktober 2008 - 20:13:04

« vorige - volgende »

Pumpking

Wel, ziet er naar uit dat het weer een Nys seizoen gaat worden he  :D

ik zie ook wel Albert en Boom op de tabellen verschijnen

nog mensen die het volgen?

meatball

Zondag ga ik kijken in Kalmthout en suporteren voor Wellens en Pauwels.Nys is niet zo mijn favo.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Albert ligt er voorlopig uit dat maakt het Nys weer heelwat gemakkelijker :'(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Hoe heeft Albert dat trouwens geflikt? Een scheur van de milt, in de opwarming? :o Een scheur van de milt lijkt mij trouwens sowieso geen lachertje, levert dat geen gigantische interne bloedingen op?

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 17 november 2008 - 22:36:13
Hoe heeft Albert dat trouwens geflikt? Een scheur van de milt, in de opwarming? :o Een scheur van de milt lijkt mij trouwens sowieso geen lachertje, levert dat geen gigantische interne bloedingen op?

Inderdaad, gisteren mocht hij bijna intensive verlaten, maar hij kreeg plots weer een bloeding en momenteel ligt hij er nog altijd.

Jasper


Supermariobros

Niels Albert heeft de intensive mogen verlaten, de bloedingen in zijn mild zijn gestopt.

Schumi nr1

Hij mag jammer genoeg wel de klassementen vergeten, hij zal zeker nog 6 weken buiten strijd zijn. Hierdoor verliest hij wedstrijdritme en zeker ook zijn topvorm waarin hij verkeerde, dus worden de kampioenschappen ook een moeilijk haalbare prijs. Ik hun het hem wel, hij is één van de enigen samen met Boom bij de nieuwe garde die zijn eigen gang gaat en niet zit te kijken naar en te teren op de prestaties van een Nys en Wellens.

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Als Albert er niet bij is en Nys rijdt lek, kan em ook nog eens winnen. :P

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Jasper op 23 november 2008 - 12:50:25
Als Albert er niet bij is en Nys rijdt lek, kan em ook nog eens winnen. :P

Hij pakt gewoon minder dan Nijs.

Supermariobros

Gisteren hebben we een sterke Nys gezien op een bijzonder zwaar parcours.

Supermariobros

Gisteren is Sven Nys Belgisch kampioen geworden, maar Niels Albert was er wel dichtbij en ik had het hem zo graag gegund. Jammer van de materiaalpech in het begin van de wedstrijd of hij was de nieuwe Belgische kampioen. Daar ben ik van overtuigd, chapeau voor zijn bijzonder knappe remonte.

meatball

Een gokje wie word de nieuwe wk ?
Ik denk Stybar
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Als het maar iemand wordt die het verdient op basis van een goed seizoen. Dus geen Erwin Vervecken of Bart Wellens aub. Liefst Nys of Albert.