"Alonso bestelde crash ploegmaat Piquet"

Gestart door Forza F1, 03 oktober 2008 - 18:35:28

« vorige - volgende »

Folkert

En het verhaal van de Massa dempers? De straf die ze vorig jaar aan Mclaren gaven voor Hongarije? Dat was een rijders straf opzijnhoogst. Mclaren had daar niets mee te maken. En Alonso werd daar ook voor gestraft. En Alonso dan in Monza, voor "Het ophouden van Massa?"
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Burorri op 15 oktober 2008 - 17:08:31
En het verhaal van de Massa dempers? De straf die ze vorig jaar aan Mclaren gaven voor Hongarije? Dat was een rijders straf opzijnhoogst. Mclaren had daar niets mee te maken. En Alonso werd daar ook voor gestraft. En Alonso dan in Monza, voor "Het ophouden van Massa?"
Dat is 2x Renault tegen Ferrari, heeft McLaren niks mee te maken... maar je bedoeld natuurlijk dat het in het voordeel van Ferrari uitvalt.. ik weet trouwens ook niet of die beslissingen nou wel of niet verkeerd waren, dat wordt er natuurlijk altijd direct van gemaakt door sommige mensen, maar k neem aan dat er wel een reden voor was om zoiets te doen, zeker in het massademper geval....  wat Hongarije betreft, dat was meer Alonso tegen McLaren waarbij Alonso gestraft werd... meer dan terecht overigens, want het is gewoon ophouden van een medecoureur... ik snap ook niet dat mensen iets tegen die straf kunnen hebben.. maar ik dacht dat het vooral over dit jaar ging omdat McLaren/Hamilton vorig jaar juist vaak wel goed wegkwam....en nog ff over pro-ferrari of niet; ik denk dat ALS er al wat aan de hand zou zijn, dat het dan eerder gericht is op het spannend houden van een kampioenschap dan gericht op het bevoordelen van Ferrari... bv toen Schumacher/Ferrari zo dominant won in 2002 is de FIA ook met een zooi maatregelen gekomen om het kampioenschap weer spannend te maken, wat niet echt in het voordeel van Ferrari was.. da's aardig gelukt gezien de uitslag in 2003.. Kimi die maar 1x won maar door de nieuwe puntentelling toch heel dichtbij kwam, Williams die ineens veel ging winnen.. ik snap trouwens ook niet dat Ferrari ruim 20 jaar geen kampioen kan worden terwijl ze alle medewerking van de FIA hebben.. of is dat niet altijd zo geweest??? maar goed, volgens mij gaan we aardig off topic, al maakt dat niet zoveel uit omdat het topic verder toch wel afgesloten is (denk ik)...