"Alonso bestelde crash ploegmaat Piquet"

Gestart door Forza F1, 03 oktober 2008 - 18:35:28

« vorige - volgende »

scho0634

Het was natuurlijk ook niet zo dat Piquet een paar rondjes voor het einde crashte, he. Er kon nog vanalles gebeuren op dat moment.

scho0634

Nog een onnozel figuur ook die Domenicali, al wisten we dat al een tijdje. Stel dat er een onderzoek komt en Renault is schuldig. Dan schrappen ze FA uit de uitslag en dan is Hamilton zomaar 2 punten rijker :).

Slim, hoor.

NDCGN

Citaat van: Burorri op 04 oktober 2008 - 15:04:35
Citaat van: TimoGlockfan op 04 oktober 2008 - 14:28:31
Trouwens wat een vage regels bij safety-car zeg. Hoe kan het dat iemand die 15de rijdt plots eerste ligt... ???
Is dit eigenlijk altijd al zo geweest, ik herriner zo'n wanvertoningen echt niet uit het verleden hoor... :-X
Volgens mij lag hij op het moment van de SC 6 of8 ofzo en toen moesten er nog een paar coureurs naar binnen.


@NDCGN: Tuurlijk moet je er over kunnen discussiern, maar als je zag dat Piquet best wankel op zijn benen stond na de crash en dat de auto behoorlijk ver de muur in stond gevouwen, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat Piquet de muur in is gegaan. Daarnaast had de SC situatie heel anders kunnen uitpakken.
Bijna goed, hij was allerlaatste, 20e dus.. voor zn stop was ie 11e... k zag Piquet ook nog een sprintje trekken, dus zo erg was die crash niet denk ik.. heb verder ook niks gehoord over enig letsel... hij leek alleen een beetje wankel toen ie in zn cockpit stond, maar zo'n cockpit is misschien ook niet echt een ideale plaats om te staan.. als het die bv die crash van Kubica in Canada was geweest dan was er uiteraard geen discussie mogelijk... maar ik vind deze toch echt wel wat verdachts hebben... Alonso en Briatore zouden tot zoiets in staat kunnen zijn.. zijn bepaald geen lieverdjes.. k vind best dat er wat vraagtekens bij geplaast mogen worden en lijkt me geen kwaad kunnen om dit uit te gaan zoeken.. of dat wat op gaat leveren is maar de vraag natuurlijk..

leproffesseur

Dit lijkt me onzin.Het zag er een vrij harde klap uit en als je zoiets  zegt
moet je met bewijzen komen.Het kan natuurlijk altijd maar vind het flauw van ferrari
om zoiets te zeggen.

edwin291

 :o Onzin je moet zoals vaker maar niet al te veel geloven wat de media zegt want ze willen alleen maar aandacht. Ferrari had dat weekend gewoon dikke pech en dan proberen ze renault een beetje te beschuldigen. We kunnen wel uitmaken dat ferrari gewoon niet tegen hun verlies kunnen.
Proud to be an Alonso fan!!!

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 04 oktober 2008 - 15:46:23
Dit lijkt me onzin.Het zag er een vrij harde klap uit en als je zoiets  zegt
moet je met bewijzen komen.Het kan natuurlijk altijd maar vind het flauw van ferrari
om zoiets te zeggen.
Eerlijk gezegd zag die klap er mij helemaal niet hard uit. Gewoon zijdelings de muur in gegaan, viel best mee. Harder dan die van Kimi uiteraard, maar absoluut niet hard te noemen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

"oh, Nelsinho, wees eens lief en geef je toch al korte F1 carriere een definitieve nekslag en crash maar weer eens. Dit keer met opzet. Misschien dat over 54 ronden Fernando dan kan winnen"

NDCGN

Citaat van: 0634 op 04 oktober 2008 - 17:28:43
"oh, Nelsinho, wees eens lief en geef je toch al korte F1 carriere een definitieve nekslag en crash maar weer eens. Dit keer met opzet. Misschien dat over 54 ronden Fernando dan kan winnen"
misschien had ie er juist anders nu al uitgelegen.. dus in plaats van definitieve nekslag zou je t ook een laatste kans kunnen noemen...

leproffesseur

Indien hij volgend jaar nog een plaatsje vind snap ik het ook niet hoor.

scho0634

Citaat van: NDCGN op 04 oktober 2008 - 18:28:41
Citaat van: 0634 op 04 oktober 2008 - 17:28:43
"oh, Nelsinho, wees eens lief en geef je toch al korte F1 carriere een definitieve nekslag en crash maar weer eens. Dit keer met opzet. Misschien dat over 54 ronden Fernando dan kan winnen"
misschien had ie er juist anders nu al uitgelegen.. dus in plaats van definitieve nekslag zou je t ook een laatste kans kunnen noemen...
Hooguit bij Renault. Bij de rest van de teams hoeft ie nou helemaal niet meer aan te kloppen. Daar verandert zelfs zijn achternaam niks meer aan :).

FerrariMan

Jongens, denk aub zelf even na. HLN.be is zoals Jasper al wist te melden een hoop sensatiezoekerij.
Dat sommigen hier zelfs al halve conclusies uit durven trekken...  ::)

scho0634

Andere sites heb ik het ook nog niet zien melden.

_Makke_

#27
Citaat van: FerrariMan op 04 oktober 2008 - 20:35:29
Jongens, denk aub zelf even na. HLN.be is zoals Jasper al wist te melden een hoop sensatiezoekerij.
Dat sommigen hier zelfs al halve conclusies uit durven trekken...  ::)

Inderdaad, het is te zot voor woorden. Nelson, wil je je aub snel even in de muur knallen? Dan is er een eventualiteit dat Fernando wint.  Niet dat we er echt iets mee zijn hoor Nelson, maar dan tonen we Fernando nog eens aan dat hij absoluut onze numero uno is, tegelijk nemen we waarschijnlijk nog wat extra puntjes op Toyota ???.

Trouwens, voor degene die er een verhaal in zien, de FIA beschikt toch over het geluidsmateriaal van de teams?


Niet  zo'n gelukkige uitspraak van SD, maarja, uit pure ontgoocheling zegt een mens al eens rare dingen. Ik vermoed dat hij dit vlak na de race heeft gezegd?

FerrariMan

Ik geloof zelfs niet dat hij zoiets zou zeggen gezien het bij Ferrari niet de stijl is om dingen op dergelijke manier naar buiten te brengen.

Wat ik wél geloof is dat "Het Laatste Nieuws" dit artikel voor een groot deel vlot verzonnen heeft.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 05 oktober 2008 - 09:01:36
Ik geloof zelfs niet dat hij zoiets zou zeggen gezien het bij Ferrari niet de stijl is om dingen op dergelijke manier naar buiten te brengen.

Wat ik wél geloof is dat "Het Laatste Nieuws" dit artikel voor een groot deel vlot verzonnen heeft.
Ik twijfel daar idd nu ook aan. Misschien was ik ook te vlot met mijn conclusie dat Ferrari niet tegen zijn verlies kan.... :P. Ik heb het 'nieuws' nog nergens anders kunnen lezen.