"Alonso bestelde crash ploegmaat Piquet"

Gestart door Forza F1, 03 oktober 2008 - 18:35:28

« vorige - volgende »

Forza F1


Schumi nr1

Ook net gelezen. Waar gaan we naar toe mocht  dit waar zij? :s Verdiend een levenslange schorsing voor de schuldigen vind ik! Nu, we zullen maar wachten tot er uitsluitsel is over de waarheid.

McChouffe

Slechte verliezer die Stefano Domenicali...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

janke

Na alle toestanden de laatste races kan ik me voorstellen dat hij even de weg kwijt is. Dat is zo'n beetje heel Ferrari trouwens. Dit is wel een straffe beschuldiging. Is het nonsens moet dit figuur gewoon geschorst  worden.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Oh god. Waar bazeert hij dat nu weer op dan? Lijkt me niet dat Piquet zomaar zo hard de muur in knalt. Die wilt volgens mij gewoon racen. en niet de clown worden van de F1
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Trouwens als Renault dit gedaan zou hebben en het komt boven water zijn ze gelijk hun hoofdsponsor (ING) kwijt. Maar bewijs dit eerst maar eens.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Ik vraag me af hoe dit misschien weer verdraait is door de pers, ze kunnen mensen al eens dingen laten zeggen die ze niet bedoelen. In ieder geval, de uitleg van de regenbanden is een logische uitleg. Zij konden toen ook nog niet weten of het zou regenen. En is het wel opgezet spel, dan is dat een mooie tactische zet van Renault.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Tactisch ja maar mooi, nee. Dit noem ik onsportief gedrag. Ben je niet echt geloofwaardig meer in de F1. Maar ik geloof van die verhalen helemaal niks.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Tjonge jonge wat kan Ferrari goed tegen zijn verlies, zeg...

meatball

Ik denk en hoop dat dit onzin is,bewijzen moet je zoiets als je het durft te zeggen.Ze zouden bij Ferrari beter is bij zichzelf kijken,trouwens wees blij zonder die sc had Hamilton gewonnen en stond Massa nog verder achter.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Wat een stuk riooljournalistiek van HLN. Maar ja, daar zijn ze nu eenmaal goed in. Hoe dit theorietje al als waarheid wordt omschreven is gewoon walgelijk.

Natuurlijk, een F1-coureur gaat even keihard tegen een betonnen muur rijden om zijn teamgenoot te helpen. Welke idioot bedenkt zo'n dingen?

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 04 oktober 2008 - 00:24:21
Wat een stuk riooljournalistiek van HLN. Maar ja, daar zijn ze nu eenmaal goed in. Hoe dit theorietje al als waarheid wordt omschreven is gewoon walgelijk.

Natuurlijk, een F1-coureur gaat even keihard tegen een betonnen muur rijden om zijn teamgenoot te helpen. Welke idioot bedenkt zo'n dingen?

Inderdaad, waar haal je het uit? Zo'n risico loopt geen enkele renstal en dit verhaal is weer even sensatie gericht als de hele krant. Pure nonsens dus.

NDCGN

Het valt gewoon niet uit te sluiten.. of het handig is om zoiets als teambaas van Ferrari te zeggen betwijfel ik.. maar op een forum moet je er toch minstens over kunnen discussiƫren.. Piquet ging er op een relatief langzaam stuk af en t zag er wel heel knullig uit.. maar goed, da's ook wel typisch Piquet... de situatie voor Piquet is wel zo dat ze m 'makkelijk' to zoiets over kunnen halen..misschien was de andere optie die Renault hem ga zn biezen pakken... misschien kunnen ze iets in de data zien van Piquet, net als bij Schumacher in Monaco..

TimoGlockfan

Trouwens wat een vage regels bij safety-car zeg. Hoe kan het dat iemand die 15de rijdt plots eerste ligt... ???
Is dit eigenlijk altijd al zo geweest, ik herriner zo'n wanvertoningen echt niet uit het verleden hoor... :-X
Timo's nieuwe helm.

Folkert

Citaat van: TimoGlockfan op 04 oktober 2008 - 14:28:31
Trouwens wat een vage regels bij safety-car zeg. Hoe kan het dat iemand die 15de rijdt plots eerste ligt... ???
Is dit eigenlijk altijd al zo geweest, ik herriner zo'n wanvertoningen echt niet uit het verleden hoor... :-X
Volgens mij lag hij op het moment van de SC 6 of8 ofzo en toen moesten er nog een paar coureurs naar binnen.


@NDCGN: Tuurlijk moet je er over kunnen discussiern, maar als je zag dat Piquet best wankel op zijn benen stond na de crash en dat de auto behoorlijk ver de muur in stond gevouwen, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat Piquet de muur in is gegaan. Daarnaast had de SC situatie heel anders kunnen uitpakken.
Trotse vader van Rosalie(L)