A1GP

Gestart door Webcar, 28 augustus 2008 - 15:45:24

« vorige - volgende »

Webcar

Zoals jullie weten is eer een nieuwe A1 bollide van ferrari. Er was sprake dat er een A2 race zou komen voor de rookies, echter hoor je hier niks meer van.

Weten jullie hoe dat zit?

De geluiden van de nieuwe A1 zijn wel vet..

http://a1gp.autoalbum.nl/cars/64/videos/55


cookie

A2 komt er nog wel in de toekomst, dat zullen lokale kampioenschappen worden in landen met weinig autosport historie om daar talent te zoeken.

janke

Vandaag de nieuwe AutoVisie in de brievenbus. Een gesprekje met Jan Lammers, eigenaar van A1GP Holland. Het is nog niet bekend wie de wagen gaat besturen. Bleekemolen, Doornbos en vd Zande zijn de 3 opties. Bij Doornbos zit het vast hoe het  nieuwe voetbalracen gaat verlopen. Hij vind het ook vreemd dat Albers niets laat horen. Lammers begrijpt niet echt wat die Albers in de DTM doet. Dus afwachten.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Ik denk dat het niet veel verschil maakt of je nu in de DTM of in de A1GP zit, het zijn allebei klasses voor rijders die op een zijspoor zitten en niet (meer) hogerop zullen geraken...

janke

Niet van Hulkenberg, Premat enz. gehoord Jasper?? Maar Lammers schrijft letterlijk in AutoVisie, in citeer: Ik ben er trouwens verbaasd over dat Christijan Albers ons de afgelopen maanden niet heeft gebeld. Ik zie wat onduidelijke ambities bij hem in de DTM. Ik ook, van de F1 in een 3de rangs Audi A4 schiet ook niet op in de DTM.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Citaat van: janke op 28 augustus 2008 - 19:43:32
Niet van Hulkenberg, Premat enz. gehoord Jasper??

Nope.

Supermariobros

Nico Hulkenberg klinkt mij wel bekend: vorig jaar heeft hij nog getest voor Williams.

Martin

Albers weer in het team van Lammers? Die belt echt niet na het vorige debacel.

janke

#8
Citaat van: Martin op 28 augustus 2008 - 20:35:17
Albers weer in het team van Lammers? Die belt echt niet na het vorige debacel.


Moet je me even helpen, in welk team van Lammers heeft hij gereden en welk debacle???
Some things are too important to be left in the past.

janke

#9
Citaat van: Supermariobros op 28 augustus 2008 - 20:06:16
Nico Hulkenberg klinkt mij wel bekend: vorig jaar heeft hij nog getest voor Williams.
Is testcoureur 2008 bij Williams. Heb je zelf in het F1 Pits nieuws gezet op 14-12-2007. ;) 2007 was Nakajima testcoureur. Verder:

2005, winnaar Formule BMW.
2006, winnaar A1GP.
2007, winnaar F3 kampioenschap en winnaar Masters of F3 op Zolder.
Some things are too important to be left in the past.

cookie

Ik ga weer naar Zandvoort voor het derde jaar op rij, ik vind de A1 de mooiste klasse die er is. Ik raad dan ook alle Belgen aan om eens naar Zandvoort af te zakken, ookal doet er geen Belgisch team mee. De races worden zonder meer weer spektakel, en de sfeer op de duinen is subliem, dat vind je bij andere autosport evenementen zelden.

Folkert

Over Hilkenberg ben ik nog neit zeker. Deed het Vorig jaar? best goed ja, maar het is en blijft de A1GP, waar ik zelf niet van onder de indruk ben als ik eer lijk ben.
Laat hem eerst maar in de GP2 wat bewijzen.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

De A1GP start volgende week op Zandvoort. Het is daarbij wel erg jammer dat alle auto's nog steeds niet klaar zijn! Heb ook ergens gelezen dat team Duitsland (de kampioen nota bene) zichzelf heeft terug getrokken. Ik meende toch dat het team van Willi Weber was...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

TheIceman

Nederland staat op pole!! :)

Monaco staat 5e!

En er zijn toch 15 van de 17 auto's kunnen kwalificeren, morgen rijden ze vrijwel zeker alle 17.

Martin

Uitspraak van Jan Lammers na de problemen met het stuur van Bleek:
"Het is net een dronken aap met een machinegeweer."