Europees voetbal 2008 - 2009

Gestart door Supermariobros, 31 juli 2008 - 11:06:04

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 22 oktober 2008 - 18:55:57
Het is toch ongelooflijk wat Juventus doet, voor een ploeg die nog maar pas in de Serie A speelt!

:P
Hehe, good one! Uiteindelijk toch een surprise hoor, deze winst. 13 geblesseerden (na gisteren 14) waaronder niet de minsten, Buffon, Camoranesi, Trezeguet, Zebina, Zanetti,...en een geweldige ***vorm de afgelopen weken. Hopelijk trekken ze dit door naar de Serie A.

Supermariobros

Videoboodschap van twee FCB-terroristen

Twee supporters van Club Brugge hebben een parodie gemaakt op de terroristenvideo die maandag de nieuwsredacties in ons land bereikte. De grapjassen verklaren op YouTube de oorlog aan St-Etienne, de tegenstander in de UEFA-cup.

http://www.youtube.com/watch?v=rbF2s_1gi_A

Enzo

Tjonge jonge, nu weer gelijk tegen Anderlecht..... >:(
@beco, je gaat me nu niet vertellen dat je dit ook verdiend vind.

RadioActiveMan

Heb de match niet gezien. Vanavond was het Battlestar Galactica avond. Maar volgens de krantenwebsites was de 0-1 verdiend, dus ik ga hier niet tegenin gaan.
Gelijk is maar gelijk natuurlijk, maar toch ben ik blij dat we 3 europees sterkere ploegen gelijk hebben kunnen houden. Kleine opsteker voor ons armzalig Belgische voetbal.

Het is trouwens ver gekomen dat we al blij mogen zijn met een gelijkspel tegen Hollanders.  :-[  ;)

Supermariobros

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2009 - 23:33:37
Tjonge jonge, nu weer gelijk tegen Anderlecht..... >:(
@beco, je gaat me nu niet vertellen dat je dit ook verdiend vind.

Ajax verdiende te winnen, daarvoor hadden ze kansen genoeg. De rode kaart voor Van Damme, enorm dom van Jelle.