Europees voetbal 2008 - 2009

Gestart door Supermariobros, 31 juli 2008 - 11:06:04

« vorige - volgende »

FerrariMan

1-0 winst van Zenit. Gevleide zege maar dat is voetbal.
Wereldgoal van Del Piero trouwens:

Supermariobros

Citaat van: FerrariMan op 18 september 2008 - 09:18:44
1-0 winst van Zenit. Gevleide zege maar dat is voetbal.
Wereldgoal van Del Piero trouwens:


Schitterend, een beauty!! Wist je dat het zijn 38e doelpunt was in 80 Champions League wedrijden? Bijzonder sterk noem ik dat.

The REAL BUTTON Freak

Nu vond ik de kopbal van Van Buyten, ook best goed :P

Supermariobros

Belgiƫ doet eindelijk nog eens goede zaken op Europees gebied, zowel Club Brugge als Standard plaatsen zich voor de poules van de Uefa-Cup. Club speelde gisteren een sterke partij en Standard is grote klasse. Een club uit de Premier League uitschakelen is niet iedereen gegeven.

Dinsdag wordt geloot voor de poules.

The REAL BUTTON Freak

Met wat geluk zie ik Standard zlefs een winter in Europa spenderen.

Jasper

Pas maar op, ze zitten in de laagste pot voor de loting en dan wordt het nooit gemakkelijk.

Supermariobros

Vanmiddag is geloot voor de poules van de Uefa Cup. Standard treft een zware loting en Club heeft een haalbare kaart.

Standard speelt in groep C tegen Sevilla, Stuttgart, Sampdoria en Partizan Belgrado.
Club speelt in groep G tegen Valencia, Rosenborg, FC Kopenhagen en St. Etienne.

TheIceman

Aiai.. AS Nancy - Feyenoord..Relletjes??

Jasper

Hoe zit dat, zijn het niet de eerste drie van de groep die doorgaan? Of de eerste twee rechtstreeks, en dan nog een aantal "beste derden" of zoiets?

Afhankelijk van tegen wie ze thuis mogen spelen en welke verplaatsingen ze moeten doen, zie ik Standard toch tweede of derde worden als ze hun eerdere Europese spel aanhouden.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 07 oktober 2008 - 18:04:58
Hoe zit dat, zijn het niet de eerste drie van de groep die doorgaan? Of de eerste twee rechtstreeks, en dan nog een aantal "beste derden" of zoiets?

De eerste drie van iedere groep gaan door, ook de derdes van de Champions League gaan in de pot voor de loting na nieuwjaar.

Jasper

Dan is het voor onze beide ploegen niet overoptimistisch om voor de overwintering te gaan. :)

FerrariMan

Standard - Sampdoria!

Cassano in Luik!

I'm in!

FerrariMan


Supermariobros

Citaat van: FerrariMan op 22 oktober 2008 - 10:42:24
Byebye Real!  :)

Prachtig afstandsschot van Del Piero met deze grappige foto als gevolg


Jasper

Het is toch ongelooflijk wat Juventus doet, voor een ploeg die nog maar pas in de Serie A speelt!

:P