24 uur Le Mans

Gestart door Martin, 14 juni 2008 - 08:19:22

« vorige - volgende »

Martin

Jan Lammers begint zaterdag in de 24 uur van Le Mans vanaf de twaalfde startpositie.
En dat is twee plekjes voor Jos Verstappen. Maar die is wel eerste van de LMP2 rijders.
'Us Joske' kan dus best wel sturen en gasgeven.
Op pole staat een Peugeot met Stéphane Sararazin, Pedro Lamy en Alexander Wurz.

Vanaf 14.00 uur in blokken te zien op RTL7.

Ferrari 2010

De Peogeot's gaan voor de overwinning, ik voel het :) Verder volg ik het niet zo, wat Verstappen doet met die Porsche is niet mis, toch maar mooi op pole in LMP2 dus niet slecht.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

#2
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/rtlgp/)/sport/rtl_gp/components/rtlgp/articles/rtlgp_live_stream.xml

Le Mans live stream, de Belgen zullen waarschijnlijk een melding krijgen dat ze geen rechten hebben om de stream te bekijken, dit kan gewoon genegeerd worden. Ik zit nu al een uurtje te kijken zonder haperingen en de beelden zijn van een doenbare kwaliteit.

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 14 juni 2008 - 18:33:44
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/rtlgp/)/sport/rtl_gp/components/rtlgp/articles/rtlgp_live_stream.xml

Le Mans live stream, de Belgen zullen waarschijnlijk een melding krijgen dat ze geen rechten hebben om de stream te bekijken, dit kan gewoon genegeerd worden. Ik zit nu al een uurtje te kijken zonder haperingen en de beelden zijn van een doenbare kwaliteit.
Ik kan kiezen tussen kruisje en annuleren. Na eender welke van beide dat ik kies, begint er niets te spelen; klik op op het pijltje, dan begint hij verbinding te maken en even later komt er opnieuw dat kadertje op. Hoe negeer jij het? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

#4
Hij vroeg om iets bij te installeren, dat heb ik gedaan. Toen kreeg ik die melding en om één of andere reden kon ik toch kijken naar dat ik enkele dingen aangeklikt had. Vraag me n iet meer precies hoe en wat, dat ik mij niet precies herinneren. Ik heb de link wel aangeklikt in Firefox, ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft. Probeer anders deze link eens:
http://www.rtl.nl/(channel=service,progid=rtl_gp,zone=rtlgemist.rtl.nl/rtl_gp,vm=/sport/rtl_gp/home/,ord=1213469173583)/system/video/wvx/components/miMedia/livestreams/insb.xml/805.wvx

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 14 juni 2008 - 20:43:53
Hij vroeg om iets bij te installeren, dat heb ik gedaan. Toen kreeg ik die melding en om één of andere reden kon ik toch kijken naar dat ik enkele dingen aangeklikt had. Vraag me n iet meer precies hoe en wat, dat ik mij niet preciez herinneren.
Dat installeren heb ik ook moeten, zal nog eens proberen met wat gepruts :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Ik geraak er maar niet op. Heb wel net gelezen op http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=4185 dat Eurosport het ook op het internet zou uitzenden. Ik probeer een link te vinden, maar ook daarin tot nogtoe geen succes :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik kan het wel zien (vanuit Nederland) maar ik vind er echt niks aan te zien. :) Dat is zoiets dat ik wel zou willen volgen met livetiming en 20 keer de echte snelheid. :P

Martin

Ik heb de start gezien en vanmiddag kijk ik naar de finish. alles wat er tussen zit zal me worst wezen.

Martin

Toch ff gekeken en het regent behoorlijk in Le Mans.

Ferrari 2010

En dat is wel spijtig, in de regen zijn de peugeots eerder trager dan de audi's. 1 ronde verschil is allesbehalve veel, na de nacht, maar die audi bolt goed. Ik vrees dat Peugeot er weer naast zal gaan grijpen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Weer ff gekeken. Het is droog maar vraag me niet hoe de stand is.

Ferrari 2010

Nog steeds de audi op kop. De peugeots zijn weer sneller, maar ze liggen nog steeds een lap achter. Te veel in ieder geval om de overwinning te pakken, tenzij de audi met problemen naar de pits moet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

De audi heeft het gehaald, zoals ik al vreesde. De zegenreeks van audi is weeral verlengt met andere woorden, spijtig voor Peugeot, het hele seizoen in de Le Mans Series domineren, op Le Mans 6 seconden sneller zijn en het dan in dé race moeten afleggen door de regen. Achja, volgend jaar beter zeker :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Ik kan als Audiman deze overwinning alleen moet toejuichen :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat