Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Breaktest

#1
Ik hoor het al, echte muziekliefhebbers hier. Dan doe ik ook nog een duit in het zakje met de grootste chansonnière aller tijden.

Het beeld schijnt veelvuldig stopgezet te worden op 2:20. Waarom weet ik ook niet.
#2
Formule 1 forum / Re: Voorspellingen 2024
26 maart 2024 - 14:16:48
Ik heb gelogen - het is niet helemaal waar dat ik nooit van Katie Price had gehoord, alleen ik wist niet meer waar en wanneer. En dat soort dingen blijft me dan achtervolgen als een steentje in mijn schoen. Dus na er lang op gekauwd te hebben, weet ik het weer: ze wordt kort genoemd in het boek The road to Little Dribbling van Bill Bryson (2015).
Hierin reist de Amerikaanse schrijver per bus door Bognor Regis (de Engelse kustplaats ter hoogte waarvan de betreurde David Purley is omgekomen, om de link met F1 maar even te versterken) terwijl ie door een tijdschrift bladert over lokale beroemdheden waaronder ene Katie Price. Ik had geen idee wie ze waren maar hun levens verschafte fascinerend leesvoer. Mijn favoriete artikel ging over een actrice die haar lamlendige partner liet opdraaien voor de kosten van een vaginale correctie, zijnde 7500 pond.   
Ik merkte dat ik opging in de weelderig slecht beheerde levens van beroemdheden wier gemeenschappelijke noemers kleine hersenen, gigantische borsten en een talent voor het aangaan van betreurenswaardige relaties leken te zijn.
Afijn, pagina 28-30. Haast u naar de boekwinkel.
#3
Wie had dat ooit gedacht? Drive to Survive zou er een mooie aflevering over kunnen maken: De val van een hoog gewaardeerd coureur, meervoudig winnaar en championship contender. Na Kvyat is ome Rick waarschijnlijk het  2e Verstappen-slachtoffer dat F1 via de achterdeur moet verlaten. Aussie out, Nieuw-Zeelander in. Moeten we onze voorspellingen er niet even op na slaan?

update: heb ik gedaan.
29 feb: Tsunoda wint van Ricciardo
(de rest van mijn voorspellingen ga ik maar niet herhalen)
#4
Ricciardo, doe wat je het beste kunt: Lachend ten onder!
#5
Regelmatig, ook bij een race als vandaag, moet ik aan Lou reed denken. Vanwege deze tekst: "They'll shit in a river, dump battery acid in a stream, they'll watch dead rats wash up on the beach, and complain if they can't swim.".
Last Great American Whale

De connectie met F1? Het wegsmijten van die tear-offs die vervolgens in brake ducts verstrikt raken, zie Ocon (en wie weet dat Verstappens probleem daar ook verband mee hield).
Het aantal keren dat het gilde zichzelf in moeilijkheden brengt is niet meer te tellen; soms lijkt het zelfs met opzet te worden gedaan om je achtervolger af te schudden.
Is het niet bizar dat dat probleem al vele jaren op zijn beloop wordt gelaten? Op zijn minst kun je afdwingen dat dit alleen tijdens pitstops wordt gedaan, en niet op de baan (met dispensatie als je achter een olie sprenkelende motor zit).
#6
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 23 maart 2024 - 17:40:26Wat mij betreft zetten ze na dit weekend Liam Lawson in die auto. Als Nyck als rookie niet eens een half seizoen de kans krijgt om zich te bewijzen dan hoeft een ervaren F1 coureur niet langer dan 3 weekenden de kans te krijgen :)
Amen!
#7
Er wordt voor de derde keer op rij flink gescoord door allen. Met een bijna perfecte score voor FolkertE. Vorig jaar was gemiddelde score per persoon 170 ptn. Verdien je nu 255 ptn, sta je laatste! Het niveau gaat dus duidelijk omhoog en de concurrentie is moordend. Het is vooral zaak geen steken te laten vallen.

Uitslag Gok de Pole - GP Melbourne 2024
 1 - (299 punten) = FolkertE         
 2 - (295 punten) = BMW.WilliamsF1         
 3 - (294 punten) = Mickey         
 4 - (282 punten) = Breaktest         
 5 - (276 punten) = Sphinx         
 6 - (255 punten) = Robbert65         
         
         
Tussenstand kampioenschap 2024         
         
 1 - (861 punten) = Mickey         
 2 - (855 punten) = Sphinx         
 3 - (842 punten) = FolkertE         
 4 - (834 punten) = Breaktest         
 5 - (800 punten) = Robbert65         
 6 - (581 punten) = BMW.WilliamsF1         
 7 - (576 punten) = PoleHawk         
#8
Citaat van: Mickey op 22 maart 2024 - 15:00:59
Citaat van: Breaktest op 22 maart 2024 - 11:55:47De juiste interpunctie wordt gedicteerd door mijn spreadsheet en die gelijk is aan de officiele website,
https://www.formula1.com/en/results.html/2024/races/1231/australia/practice-2.html. Ik heb gewoon geen zin meer om dat 24 keer te corrigeren; de anderen doen het wel goed.

Was dat wat je wakker hield vannacht? 😝
Jazeker. Ik kwaak waak dag en nacht. Dus ook voor dagwinnaar Folkert geldt: interpunctie!
#9
En ai ai ai, wat zakt Ricciardo toch door het ijs. Ik noteer 'm als alweer een mispeer van Marko, want hadden de meesten van ons 'm een jaar/half jaar(?) geleden niet al de wacht aangezegd? Ik verwacht dat One Eye Jack deze fout binnen drie gp's gaat herstellen. En dan mag Riciardo Mazepin vervangen - waar die momenteel ook rijdt.
#10
Indrukwekkend wat Sainz doet. Het beeld dat Ferrari zich behoorlijk in de vingers heeft gesneden door hem in te ruilen voor een 'overpriced fasion icon' houdt nog wel even aan.
#11
De juiste interpunctie wordt gedicteerd door mijn spreadsheet en die gelijk is aan de officiele website,
https://www.formula1.com/en/results.html/2024/races/1231/australia/practice-2.html. Ik heb gewoon geen zin meer om dat 24 keer te corrigeren; de anderen doen het wel goed.
#12
Oeps, lijstje vergeten.
#13
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 21 maart 2024 - 19:01:291:15,863
Nogmaals: graag de juiste interpunctie
#14
1:15.734
#15
Citaat van: Mickey op 20 maart 2024 - 18:29:01Vorig jaar was geen saaie optocht:

https://www.gpblog.com/nl/videos/265459/genieten-van-verstappen-in-australi-kijk-de-incidentrijke-gp-terug.html
Uitzondering op de regel.
Vroeger veroorzaakte de naam nog enige opwinding als teken dat het seizoen weer begon. Maar dat is ook niet meer.
Om de zaak te redden moet voor dit soort circuits een groot taboe uit de kast worden gehaald: omgekeerde startvolgorde. Of een milde variant daarvan, waarbij het startveld is opgedeeld in 3 of 4 sub-blokken.