Formule 1 benodigdheden...HELP

Gestart door Doefke, 27 februari 2005 - 16:19:16

« vorige - volgende »

Doefke

Geachten,

ik zit met een klein probleempje..om formule 1 te volgen moet je op zen minst over een tv beschikken met al dan niet kabelaansluiting. Dit is geen probleem.
Maar je moet wete welke openbare zenders de formule 1 uitzenden. Hier zit het probleem.
zou er iemand me kunnen vertellen waar ik volgend weekend de formule 1 kan volgen (kanaal 2, rtbf 2, ...???) en welke zender wat uitzendt? (oefenritten, qualy's, race,...)

alvast dank bij voorbaat...moge de beste winnen!
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Ferrari 2010

Citaat van: Doefke op 27 februari 2005 - 16:19:16
Geachten,

ik zit met een klein probleempje..om formule 1 te volgen moet je op zen minst over een tv beschikken met al dan niet kabelaansluiting. Dit is geen probleem.
Maar je moet wete welke openbare zenders de formule 1 uitzenden. Hier zit het probleem.
zou er iemand me kunnen vertellen waar ik volgend weekend de formule 1 kan volgen (kanaal 2, rtbf 2, ...???) en welke zender wat uitzendt? (oefenritten, qualy's, race,...)

alvast dank bij voorbaat...moge de beste winnen!

Kdenk da ge best effe in de topic GP van australië kijkt.
La une zendt beide kwali's en de race uit, de VRT enkel de race, andere zenders kanek ni ontvangen en wetek dus ook ni.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

cookie

op de kabel zult ge niet veel zien, RTBF begint wel goed met beide qualis en de race live, maar of ze dat heel het jaar volhouden weet ik niet (races die 's avonds vallen denk ik niet dat ze beide qualis live gaan uitzenden). Canvas daar zwijg ik gewoon over, de hoeveelheid dat die uitzenden is verwaarloosbaar.

In duitsland is het weer goed geregeld dit jaar.

vrijdag
- beide vrije trainingen live op N-tv
- samenvatting van de trainingen 's avonds op DSF

zaterdag
- vrije training 3 live op DSF voor de europese races, in uitgesteld relais
- vrije training 4 in uitgesteld relais op rtl

en uiteraard ook de beide qualis en race live op rtl, maar dat kan je al op rtbf kijken.
allemaal vrije zenders.

Juan Pablo

in belgie is alles ook zo vaag he ..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefke

dank u wel heren en of dames. leuk dat ik op juliie kan trgvallen

Ciao X
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Ramses

Een nieuw seizoen, een nieuwe start?
Of dreigt de Formule 1 door de nieuwsredactie (niet sportredactie!) opnieuw weg te zakken naar de onderste schuif?

Stefaan Lammens maakt een reportage voor Het Journaal van 7u, en die wordt aangekondigd, maar NIET uitgezonden. Is dit omdat het verslag over Gevaert uitliep, of waren er technische problemen?

In ieder geval, geen goeie zet.

Jasper

Als het aan het verslag van Gevaert lag, is dit een pure arrogantie van de maker van dat verslag. En als het aan technische problemen lag, hadden ze dat ook wel even kunnen melden.

In ieder geval, ik heb het journaal toch niet gezien (sinds wanneer maakt de VRT melding van de trainingen? ???).

MS Fan

Citaat van: Ramses op 04 maart 2005 - 19:51:52
Een nieuw seizoen, een nieuwe start?
Of dreigt de Formule 1 door de nieuwsredactie (niet sportredactie!) opnieuw weg te zakken naar de onderste schuif?

Stefaan Lammens maakt een reportage voor Het Journaal van 7u, en die wordt aangekondigd, maar NIET uitgezonden. Is dit omdat het verslag over Gevaert uitliep, of waren er technische problemen?

In ieder geval, geen goeie zet.

Uiteraard komt dat door de valse start in het live stukje van Gevaert.  >:( >:( >:(
A sick mind is a true delight ...

Ramses

CitaatOp vrijdag kan je in het 19u jour een reportage zien van Stefaan Lammens in Melbourne.

Een soort inleidende reportage denk ik. Enfin, niet dus.

MS Fan

't Zal voor het laatavond journaal zijn ...  ::) ::)
A sick mind is a true delight ...

IVY440

Idd, speciaal liggen zappen voor onze pa die VTM Nieuws wou zien. En dan krijgt ge geen beelden. F*ck één.

Tim C

Citaat van: Ramses op 04 maart 2005 - 19:51:52
In ieder geval, geen goeie zet.
Noem een goede zet van de VRT en F1 de afgelopen jaren

misschien de GP van Amerika vorig ... nee, nee, da's ook geen goede zet... ::)

Jasper

Citaat van: MS Fan op 04 maart 2005 - 19:55:46
Citaat van: Ramses op 04 maart 2005 - 19:51:52
Een nieuw seizoen, een nieuwe start?
Of dreigt de Formule 1 door de nieuwsredactie (niet sportredactie!) opnieuw weg te zakken naar de onderste schuif?

Stefaan Lammens maakt een reportage voor Het Journaal van 7u, en die wordt aangekondigd, maar NIET uitgezonden. Is dit omdat het verslag over Gevaert uitliep, of waren er technische problemen?

In ieder geval, geen goeie zet.

Uiteraard komt dat door de valse start in het live stukje van Gevaert. >:( >:( >:(
Ah, het was een live stukje. Maar het is dan te zien, kies je ervoor om heel je programmatie van de avond 2 minuten achterstand te laten oplopen, of om een F1-stukje te laten wegvallen?

Eigenlijk is het simpel. Ten eerste zijn we die twee minuten al lang gewoon. Ten tweede kan je die twee minuten gemakkelijk inhalen door eens wat minder reclame te geven. En als de geldbusiness dat echt niet wil, kunnen ze altijd tegen de nieuwslezer en weerman van dienst zeggen om het kort te houden. Maar ja, het is maar F1 zeker. ::)

Martin

SBS 6 in Nederland doet het weer prima.
Alles live op tv, heerlijk.

KVDracer

Citaat van: Martin op 05 maart 2005 - 15:34:05
SBS 6 in Nederland doet het weer prima.
Alles live op tv, heerlijk.


>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( ;)