F1 weekend spa augustus

Gestart door mikef1, 04 juli 2016 - 08:44:15

« vorige - volgende »

mikef1

Hallo Forumleden,

Ik heb weekend tickets voor de gp van spa maar ik heb nog enkele vragen.
Alle campings hotels etc staan vol kan ik ergens langs de weg me auto neerzetten en erin slapen of een tentje naast de auto zetten?
Of waar kan je enigszins normaal parkeren?
Zijn er nog meer mensen die gaan? Wij willen donderdag vertrekken en vertrekken uit noord holland als er nog liefhebbers zijn kunnen er nog 2 meerijden geheel gratis natuurlijk.

Robbert65

om te beginnen: Hartelijk welkom Mike! ten tweede: Gefeliciteerd met je tickets!!! en ten derde, ik hoop en vertrouw dat er wel een paar Belgen hier iets voor je weten, succes!!!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Ik ga er ook heen met een aantal mensen. Wij hebben via belvilla een huis kunnen huren. Als je met genoeg mensen bent valt dat qua prijs nog wel mee. Het is helaas wel iets verder van t circuit. Een klein uurtje rijden volgens Google Maps naar het circuit. We hebben gewoon parkeerkaarten gekocht bij t circuit. Die zijn 16 euro per dag.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

mikef1

Bedankt voor de reactie's.
Wij zijn met zn 2e dus dat is voor ons niet echt haalbaar zn groot huisje te huren helaas.
Helaas heb ik geen vlag haha neem wel een nl vlag mee ;)

lieven


mikef1

Citaat van: lieven op 04 juli 2016 - 11:34:23
en via airbnb?

Nee kan niet echt iets vinden en ik weet het ben eigenlijk telaat haha

BMW.WilliamsF1

Wij waren eigenlijk ook ietwat aan de late kant :) Daarom zitten we helaas wat verder van t circuit af. Als je iets wilt in de buurt, dan moet je wel zo'n beetje een half jaar van tevoren iets regelen.

Jehoentelaar

Kun je in Nederland of Duitsland niet wat vinden? Maastricht, Aachen of zelfs de Parkstadregio (Heerlen e.o.) liggen nog steeds prima in de buurt.

Van Wijk

Hoi Mike, welkom op het forum.
Zijn de camping kaaren volledig uitverkocht ? Dan heb je waarschijnlijk over combi kaarten ( camping plus entree ?)
Als je op donderdag optijd bent lijkt mij heel sterk dat je geen plek meer voor een tent zou kunnen vinden op de nabij gelegen boeren campings. Deze zijn vaak op loopafstand van het circuit echter je moet hier geen luxe verwachten.
Ik zou zondermeer het risico durven nemen, mits je op donderdag arriveerd.

gloudiesaurus

Ik verwijs je graag even door naar onze partner: https://www.bosareizen.nl/

Verder kun je op sommige parkings (boeren) ook een tentje opslaan.
Anders zou ik zuid Limburg adviseren. Als je in een hotel vlak langs de A2 gaat zitten ben je met 30/ 40 minuten op het circuit.

Welkom op het forum! In dit topic http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.585.html kun je jezelf ook even voorstellen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 04 juli 2016 - 21:28:16
Ik verwijs je graag even door naar onze partner: https://www.bosareizen.nl/

Verder kun je op sommige parkings (boeren) ook een tentje opslaan.
Anders zou ik zuid Limburg adviseren. Als je in een hotel vlak langs de A2 gaat zitten ben je met 30/ 40 minuten op het circuit.

Welkom op het forum! In dit topic http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.585.html kun je jezelf ook even voorstellen  :)

Die hoteloptie zou mijn plan zijn, even rijden en weg van de drukte!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Met al die drukte vlak bij het circuit ven je soms ook al veel tijd kwijt. Extra reistijd voor een hotelletje verder weg is zeker het overwegen waard.

Van Wijk

Citaat van: FolkertE op 06 juli 2016 - 00:39:23
Met al die drukte vlak bij het circuit ven je soms ook al veel tijd kwijt. Extra reistijd voor een hotelletje verder weg is zeker het overwegen waard.
Precies, vorig jaar stonden wij op Camping C, voor de echte " Hard Core " fans zeg maar. ( combi ticket)
Leuk voor 1 keer, we waren na drie dagen ( en nachten ) total loss, heb een week bij moeten komen van een relaxed weekendje F1 . Hier ben ik waarschijnlijk te oud voor  :) Nooit meer deze formule voor mij.