Poll: De idiootste actie van Pastor Maldonado

Gestart door Franky R., 01 februari 2016 - 19:51:54

« vorige - volgende »

Poll: De idiootste actie van Pastor Maldonado

Monaco 2012
1 (7.1%)
Spa 2011
4 (28.6%)
Valencia 2012
1 (7.1%)
Spa 2013
4 (28.6%)
Bahrein 2014
3 (21.4%)
Caracas 2011
0 (0%)
Overige....
1 (7.1%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 02 maart 2016 - 19:51:54

Jozef

Spa 2011, omdat het niet gewoon dom of onhandig was maar een doelbewuste agressieve actie die niks met racen te maken had. Iemand die zoiets doet mag voor mij eigenlijk gelijk één of meer races aan de kant worden gezet.

C.G. de Beaufort

Alsnog heeft Renault Maldonado bedankt voor zijn inspanningen en de Venezolaanse PDVSA voor de vele miljoenen ($27 miljoen p/j) die zij op hun rekening hebben gekregen. Zij schreven o.a. :

"Na twee jaar loyale dienst, willen we 'tot ziens' zeggen tegen Pastor en hem bedanken", laat Renault via het sociale netwerk weten. Maldonado reed in 2014 en 2015 voor Lotus, het huidige Renault. "Zijn prestaties op het circuit zijn vaak onderwerp van discussie geweest bij fans en analisten, maar wij hebben vooral genoten van de samenwerking met een vrolijke, vriendelijke en extreem grappige kerel, die het geweldig kon vinden met iedereen binnen het team". 

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/335253/renault-bedankt-maldonado-we-gaan-je-missen/

Groet,

C.G. de Beaufort


Jozef

Lol, lees: "wij wisten ook wel dat hij niet kon rijden, maar hij betaalde goed en was goed voor de teamsfeer".

Beetje jammer, ik heb altijd juist gevonden dat Pastors rauwe snelheid, die hij echt wel had, door het publiek ondergewaardeerd werd. En ik vond zijn persoonlijkheid dan weer irritant omdat hij niet één keer na een domme actie heeft gezegd: "oké dat was dom van me, sorry". Het was altijd de schuld van een ander en elke straf die hij kreeg vond hij onbegrijpelijk. ::)

Robbert65

#18
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel