Renault Sport F1 topic

Gestart door 0634, 15 september 2015 - 19:42:39

« vorige - volgende »

Robbert65

Dat kan, maar zeker kunnen we dat niet stellen?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Robbert65

Het lijkt serieus de goeie kant op te gaan. Nou dat gezeik met die motoren voor RBR en STR nog en dan wordt 2016 ook gewoon een mooi jaar...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 28 september 2015 - 14:51:43
Het lijkt serieus de goeie kant op te gaan. Nou dat gezeik met die motoren voor RBR en STR nog en dan wordt 2016 ook gewoon een mooi jaar...
Sterker nog, met RBR met een fatsoenlijk goede motor wordt 2016 een beter jaar dan 2015. Prima als Mercedes opnieuw het te kloppen team is in 2016, maar het is wel nodig dat Ferrari en Red Bull allebei Mercedes het vuur aan de schenen kunnen leggen.

NielsD

Ik vind het uitstel van de rechtszaak heel raar. Tijdens het weekend in Singapore zei de rechter nog dat dit de laatste keer was en nu is het zelfs met een aantal maanden verplaatst.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Hamilton#44

Als  Red Bull met Ferrari motor gaat rijden is er hoe dan ook een team wat gaat zeiken in 2016. Als Ferrari langzamer is dan Red Bull gaan ze de boel fucken met de motoren, dat weet je gewoon, daar zijn het Italianen voor. Dan krijgt Red Bull niet meteen de nieuwe specs.

Andersom als Ferrari sneller is gaat Red Bull klagen dat ze geen gelijkwaardige motor hebben.

Maikel0230

Citaat van: NielsD op 28 september 2015 - 15:19:40
Ik vind het uitstel van de rechtszaak heel raar. Tijdens het weekend in Singapore zei de rechter nog dat dit de laatste keer was en nu is het zelfs met een aantal maanden verplaatst.

Vond het ook eerst raar maar toen las ik dat Renault hen geld leent om de belastingschuld af te betalen. De rechter zal dat meegenomen hebben in zijn besluit. Ze kunnen het nu betalen en worden tegelijkertijd beschermt tegen andere schuldeisers omdat de zaak verdaagd is. Win win voor iedereen buiten de schuldeisers.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 28 september 2015 - 15:27:17
Citaat van: NielsD op 28 september 2015 - 15:19:40
Ik vind het uitstel van de rechtszaak heel raar. Tijdens het weekend in Singapore zei de rechter nog dat dit de laatste keer was en nu is het zelfs met een aantal maanden verplaatst.

Vond het ook eerst raar maar toen las ik dat Renault hen geld leent om de belastingschuld af te betalen. De rechter zal dat meegenomen hebben in zijn besluit. Ze kunnen het nu betalen en worden tegelijkertijd beschermt tegen andere schuldeisers omdat de zaak verdaagd is. Win win voor iedereen buiten de schuldeisers.

Daar heb je een punt. Naja ben in ieder geval allang blij dat er een team gered is en we krijgen er weer een fabrieksteam bij. Dat is altijd positief.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Klopt maar het is nog niet rond hé. Renault kan zich nog altijd terugtrekken. Vooral het laatste zinnetje van de intentieverklaring hint daarop.

CitaatRenault Group and Gravity will work together in the coming weeks to eventually turn this initial undertaking into a definitive transaction provided all terms and conditions are met between them and other interested parties.

Ik ben positief maar we moeten op onze hoede blijven. Dit verhaal kan nog altijd keren.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Logisch hè. Renault zal eerst de gehele boekhouding nasnuffelen naar lijken in de kast.
Some things are too important to be left in the past.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Dat ze gaan sjoemelen met motoren mocht Red Bull sneller zijn. Datte. :P

0634

En met gelijke motoren zou dat zo maar eens het geval kunnen zijn.

Robbert65

dus omdat de betreffende mensen in Italië wonen sjoemelen ze met motoren?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel