Rookie of the year 2013

Gestart door Gerard, 05 maart 2013 - 20:44:15

« vorige - volgende »

Wie wordt de beste nieuweling van 2013?

Max Chilton
0 (0%)
Giedo vd Garde
3 (13%)
Jules Bianchi
3 (13%)
Valtteri Bottas
15 (65.2%)
Esteban GutiƩrrez
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 20

Gerard

Ik weet het, het is belachelijk vroeg, ;) maar ik ben benieuwd wie jullie denken dat de beste nieuweling van 2013 wordt..
Niet op basis van puntenaantallen ;dat zal Esteban GutiƩrrez of Bottas wel zijn

meer in de trant; wie is de beste coureur..
Ik denk dat de enige manier om dat te kunnen beoordelen is de rijders vergelijken met hun teamgnoten...

Als we moeten afgaan op de testtijden van de afgelopen weken is het niet best gesteld met de enige Nederlander in het veld, Giedo eindigt op de laatste plaats, maar.... dat zijn maar testtijden zeg ik dan maar ;D

Goed, wat denken jullie NU, en ik ben heel benieuwd wie gelijk heeft gekregen aan het eind van het seizoen ;)

Ben benieuwd!! 8)

Franky R.

@Gerard,


Heb meteen een taalfoutje gecorrigeerd [rokie ipv rookie]...en wat je poll betreft. Bottas lijkt er behoorlijk bovenuit te steken.
Dus Bottas.

Enzo

Yep, makkie...
Bottas natuurlijk!

Super Seb

Sluit me bij jullie aan; Bottas
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Gerard

Citaat van: Franky R. op 05 maart 2013 - 20:59:47
@Gerard,


Heb meteen een taalfoutje gecorrigeerd [rokie ipv rookie]...en wat je poll betreft. Bottas lijkt er behoorlijk bovenuit te steken.
Dus Bottas.
Dank je Franky!! ;)

Jehoentelaar

Bottas. Enorm wishful thinking want het coureurtje is voor mij een bijzondere, nadat ik zijn beide overwinningen in de Masters of Formula 3 heb mogen meemaken.

Franky R.


Gerard


Fabian

Twijfelde tussen Bottas en Gutierrez. Aangezien de meeste die een comment poste voor Bottas kozen heb ik voor Esteban gekozen.

0634

Bottas. De rest vind ik niet imponerend om eerlijk te zijn. Bottas wel.

Kootje

#10
Aangezien de vraag eigenlijk is: Wie vd rookys doet het 't beste tov z'n teamgenoot? twijfel ik tussen Giedo en Jules. De patriot in mij zegt me dan voor Giedo te stemmen. Was de vraag geweest: Welke rooky eindigt het hoogst in het klassement?, dan was ik zonder twijfel voor Bottas gegaan.

Edit: Op het moment van stemmen ben ik uitgegaan vd vraag boven de poll. Bottas heeft dus ook mijn stem gekregen.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 05 maart 2013 - 22:33:55
Aangezien de vraag eigenlijk is: Wie vd rookys doet het 't beste tov z'n teamgenoot? twijfel ik tussen Giedo en Jules. De patriot in mij zegt me dan voor Giedo te stemmen. Was de vraag geweest: Welke rooky eindigt het hoogst in het klassement?, dan was ik zonder twijfel voor Bottas gegaan.

Edit: Op het moment van stemmen ben ik uitgegaan vd vraag boven de poll. Bottas heeft dus ook mijn stem gekregen.
Jij begrijpt het helemaal! Echter...ook van Bottas denk ik dat hij het zeer goed zal doen ten opzichte van Pastor. Dus vandaar mijn keuze voor Valterri.

Gerard

Als Maldo de kamikaze piloot blijft die hij was zal mij dat inderdaad niet verbazen ;D

T.Nuvolari

Ongetwijfeld Bottas. Zijn staat van dienst tot hier toe spreekt boekdelen.
Bianchi is toch ook iemand die zich wel kan onderscheiden en wordt redelijk onderschat lijkt me. Die man heeft toch ook mooie resultaten neergezet in de lagere klassen. Stond de laatste 5j toch ook op het eindpodium van de klasse waarin hij meedeed.


Kootje

Precies.

Daarom zeg ik ook dat ik moeilijk kan kiezen tussen vd Garde en Bianchi als het op 'n vergelijk met hun teamgenoot aankomt. Bianchi zal imo gehakt maken van Chilton en vd Garde doet hetzelfde met Pic. (die was in GP2 al niet tegen 'm opgewassen) Bottas daarentegen zal het Pastor zeker moeilijk maken (iig moeilijker dan Senna deed), maar zal het uiteindelijk wel tegen 'm afleggen. Al is het alleen maar door de ervaring die hem ontbreekt en Pastor heeft. Oh ja, vergeet ik bijna Gutierez. Die wordt geslacht door Nico, dus valt sowieso af.