Dames in de Formule racerij.

Gestart door Kootje, 24 februari 2011 - 17:19:13

« vorige - volgende »

Zal Susie Wolff de volgende vrouw met een racestoeltje in de F! worden?

Waarom niet? Mits ze een grote zak met geld heeft.
1 (16.7%)
Niet bij Williams of Maldonado moet opstappen. Plus de zak met geld, natuurlijk.
0 (0%)
Tuurlijk, een racestoeltje bij Codemasters...
1 (16.7%)
Ze is nu al langzamer dan een F3-coureurtje...never dus!
4 (66.7%)
Anders...[gaarne aangeven in topic].
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 4

Poll gesloten: 19 augustus 2013 - 19:43:28

Fabian

Citaat van: Franky R. op 18 oktober 2012 - 17:05:01
Dan zie ik haar liever in racepak...Als een vrouw serieus wil worden genomen [als coureur, stelletje overgeile viespeuken!]...Dan moet ze vooral in bikini poseren... ::)


Daarmee zeg ik niet dat een vrouwelijke coureur nooit in bikini mag poseren, doch graag ook 'passende' prestatie's op de baan.
Jaja Franky. Ik zou haar zo ook serieus nemen!  ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 18 oktober 2012 - 17:08:38
Citaat van: Franky R. op 18 oktober 2012 - 17:05:01
Dan zie ik haar liever in racepak...Als een vrouw serieus wil worden genomen [als coureur, stelletje overgeile viespeuken!]...Dan moet ze vooral in bikini poseren... ::)


Daarmee zeg ik niet dat een vrouwelijke coureur nooit in bikini mag poseren, doch graag ook 'passende' prestatie's op de baan.
Jaja Franky. Ik zou haar zo ook serieus nemen!  ;)
;) ;) ;)

Nyoxios

Citaat van: Franky R. op 18 oktober 2012 - 17:05:01
Citaat van: Fabian op 17 oktober 2012 - 15:07:46
http://www.gppits.net/nieuws/susie_wolff_maakt_eerste_meters/
Kijk eens aan. Susie Wolff heeft haar eerste kilometers gemaakt. En ditmaal niet op Toto Wolff, maar in de Williams. In racepak ziet ze er niet verkeerd uit, maar ik zie haar toch liever zo:

Dan zie ik haar liever in racepak...Als een vrouw serieus wil worden genomen [als coureur, stelletje overgeile viespeuken!]...Dan moet ze vooral in bikini poseren... ::)


Daarmee zeg ik niet dat een vrouwelijke coureur nooit in bikini mag poseren, doch graag ook 'passende' prestatie's op de baan.

ja! met bikini in de wagen :D ook leuk.
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Fabian

Citaat van: Nyoxios op 18 oktober 2012 - 22:22:01
ja! met bikini in de wagen :D ook leuk.
Wel een beetje frisjes denk ik zo...

T.Nuvolari

Denk ik net niet, wat zijn de temperaturen in zo'n cockpit? Als je dan nog eens zo'n inspanning moet doen. Als ik ga karten heb ik het in de winter ook nooit koud en daar staat de verwarming nu niet bepaald op de hoogste stand.

Jehoentelaar

DTM-cockpits zijn wel ruim, maar warm wordt het zeker in die dingen.

Als ze die bikinifoto van Susie volgend jaar op de cover zetten voor de DTM in Zandvoort, kan dat zomaar een paar duizend extra toeschouwers opleveren. :P

SDG

#201
Citaat van: Jehoentelaar op 19 oktober 2012 - 11:49:21
DTM-cockpits zijn wel ruim, maar warm wordt het zeker in die dingen.

Als ze die bikinifoto van Susie volgend jaar op de cover zetten voor de DTM in Zandvoort, kan dat zomaar een paar duizend extra toeschouwers opleveren. :P

Ik vrees dat dit niet meer zal gebeuren, want Susie heeft vandaag in navolging van David Coulthard eveneens haar afscheid aan de DTM aangekondigd!

Franky R.

Citaat van: SDG op 20 oktober 2012 - 23:10:47
Citaat van: Jehoentelaar op 19 oktober 2012 - 11:49:21
DTM-cockpits zijn wel ruim, maar warm wordt het zeker in die dingen.

Als ze die bikinifoto van Susie volgend jaar op de cover zetten voor de DTM in Zandvoort, kan dat zomaar een paar duizend extra toeschouwers opleveren. :P

Ik vrees dat dit niet meer zal gebeuren, want Susie heeft vandaag in navolging van David Coulthard eveneens haar afscheid aan de DTM aangekondigd!
Want?
Ze gaat zich nu volledig wijden aan haar taak als 'ontwikkelingstestrijder' bij Williams? :P

Jehoentelaar

Denk eerder dat Mercedes een betere coureur in hun achtste auto wil zetten.

Fabian


Franky R.


Matthijs

Ik denk ook dat ze het boven verwachting heeft gedaan. Ze heeft in totaal meer dan een raceafstand afgelegd en haar snelste tijd was minder dan een seconde langzamer dan de snelste Williams van de week.

Echter, gebaseerd op haar prestaties in lagere autosport-klassen denk ik dat ze niet goed genoeg is als racecoureur voor Williams.

0634


Jehoentelaar

Mag hopen van niet nee. Als we veel te langzame coureurs gaan inzetten omdat het toevallig een vrouw is, is dat definitief het faillissement van de F1 als zogenoemde koningsklasse van de autosport.

Maikel0230

Kijk als mevrouw Wolf het schopt tot een stoeltje kan ik dat alleen maar toejuichen. Het wordt tijd dat het mannenbastion word doorbroken. Maar laat dat dan alstublieft puur op basis van talent zijn en niet een zak geld of publicitietwaarde van "KIJK! Wij zijn moedig en geven een vrouw een stoeltje".

Btw talent heeft Susie Wolf denk ik niet in het racen gezien de afgang in de DTM, maar ze zou perfect een model kunnen zijn



yummie  :o :o  :P  ::)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25